.:Pencerita-Pencereka:.

Monday, September 7, 2009

Nur Kasih~

Salam Mesra Alam..peluk


Ta mau cakap pape dah...saja-saja je ni~


http://www.intro2u.net/new/wp-content/uploads/2009/08/nur-kasih.jpg







Nur Kasih-Yasin


Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan

Nur kasih
Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran

Nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Ooo kasihNur kasih
Oh nur kasihNur kasih

Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pastiJanji suci yang abadi

Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih



ckp2 : Merasakan hidupku ini semakin berubah melalui drama ini~thx..
doa

10 comments:

naffana said...

hu3......
ramai kte cter nie bez doe...
p ak xpenah tgk ag....

aisy...ko nie...smer lyn ek....
asal nme cter je...lyn....
cter je...lyn....

CIK para said...

ekau ni dah jdi cam h dah aku tgk..

ari tu bising pasal syurga cinta...now nur kasih plak...adeh

~para pazi~

LeMaNtO said...

aen>

2 thumbs up beb utk cter ni...mmg bez..
tyme busan2 layan citer la...

para>

huk2...si H tu pon minat cter ni gak ke.?
dia tu meniru aq ler tu..die nk sgt cikgu syuhadah..aq da kasik..skang aq rebutkan heroin dlm citer ni plak..haha

hey there syaira said...

yaaaaaaaaaaa..bezzzzzzzzz..

Dee said...

wahaha...
tak leh miss wooh jumaat mlm sabtu kol 9...

LeMaNtO said...

syaira>

yup...sgguh terharu jln cerita nya..

Dee>

yaa..hanya di TV 3...hehe...
*slalu2 la lepak sini ea...*

cambesje said...

cter mmg besh..

tp~~

ssh nk dptkan tv di burhan~~

*sudah terjatuh hati ngn watak adam dlm cter tu, terasa mcm baca novel la plak*

usulkan dekat jaksa burhan bg tv kat blok spya xde la kena g uo utk tgk tv.... xpown bkk la tv kat kafe tu.. wat hiasan pown x cantek jugak cafe tu

LeMaNtO said...

hoho..semua lakonan mereka amat memukau...hua3

hmm..aq tanya sudah makcik kantin tu bila tv kt kafe tu boleh dipertontonkan..bliau berkata slps hari raya ni...juz wait n see yep...^_^

cambesje said...

aku bru je tye mak cik tu td..

dia ckp tv tu x de siaran...

huhuhu...

cian burhan~~ huhuhu

LeMaNtO said...

aishh~brani sungguh mak cik tu tipu patik!!
xpe2...nt aq nk curik peti ais die..biar die tahu siksanya takde tv sama dgn siksanya dia xde peti ais...hua3