.:Pencerita-Pencereka:.

Thursday, September 30, 2010

-Mereka Datang-

salam 1,2,3 malaysiaa..

hari ini hari khamis.,esok pula hari jumaat..saban hari membawa nama yang berbeza dan hari-hari itu juga membawa kepada kemuncak hari yang paling istimewa iaitu hari ahad.hari ahad.hari yang paling gembira buat semua.kerana hari itu hari cuti.hari untuk keluar jalan2.ada sedikit kebebasan.dan hari itu aq bole simpulkan sebagai hari yang indah untuk semua. tapi,kan bagus kalo aq boleh contohi peranan hari demi hari itu dalam kehidupan.iaitu start pada hari isnin,ramai yang mula stress,benci kerja banyak,kls la,asaimen lah dan sehingga hari sabtu,dan hari ahad pula muncul sebagai hari paling indah.begitu juga dalam kehidupan.mula-mula semestinya kita akan merasa stress,banyak kerja,susah sini,susah sana.tapi semua itu pasti akan berakhir dengan gembira dan selesa.



Mereka datang.sape mereka.?pesta konvo ke-38 kah?? oh tidak! bukan itu yg ku maksudkan. tapi mereka adalah kerja-kerja asaimen,projek,dan final exam! mereka-mereka ini memang pada lahiriahnya sangat2 membebankan.stress juga bila dipikir-pikirkan selalu.tp nak wat macam mana kan3..nama pon student,kenalah lalui semua ini. tp hakikatnya aq masih tidak berubah.berubah seperti hari isnin menjadi hari selasa dan selasa ke rabu dan seterusnya untuk bergelar hari ahad! perasaan malas dan berbagai-bagai masalah sering menimpa baru-baru ini.si dia pon menjadi semakin complicated.sukar untuk dimengerti dan memahami situasi sana dan sini.tapi biarlah.biarlah ia menjadi satu asam ragam untuk aq menjadi semakin matang.

Mengharap.dan terus mengharap semuga semua kerja dan masalah dipermudahkan oleh-Nya dan InsyaAllah aq akan cuba yg terbaik dalam final exam demi menghabiskan sisa-sisa kehidupan sebagai seorang student di UKM yg terchenta ini.All the best juga pada rakan2 di luar sana!

p/s:sebenarnya byk benda yg nk dicerita,tetapi pabila tiada orang yg mahu mendengar,biarlah mereka membaca..