.:Pencerita-Pencereka:.

Friday, June 24, 2011

Entri Hingus 1

salam mesra alam yaww~~

entri ini diberi nama 'ENTRI HINGUS' kerana entri ini akan berbaur kesedihan yang amat.kepada yang mempunyai masalah mudah sentap atau melalak je kejenye.,anda dinasihatkan ketepi..!ketepi....!*usop wilca* haha.pengawasan kawan-kawan,rumite serta ibu bapa diperlukan kepada yang berumur bawah 16 tahun 8 bulan. pastikan juga tisu is available di setiap kocek seluar anda.sudah ikot peraturan tu semua? ok. teruskan senyum~~

________________________________________________


First of all.nak bagitahu korang yang mungkin tak tahu lagi.hari ini mungkin hari yang terakhir aq menetap di UKM neh.lepas neh,aq akan pergi ke next level yang dinamakan alam pekerjaan.huhu.

Tak ku sangka tarikh aq masuk 29 Jun 2008 tu macam kilat je berlalu.rase macam baru nak kenal-kenal member baru kat sini.rase macam baru je mak long tanye 'zaki..nko dapat offer dari unibesiti mane.??' dem.ermm.tapi itu la hakikat hidup.yang bermula pasti akan berakhir.terima dengan hati yang terbuka.

ni nak cerita ceritun sepanjang aq berada kat UKM neh.macam-macam aktibiti dapat aq buat,macam-macam orang dapat aq kenal,macam-macam pengalaman aq dapat untuk aplikasikan dalam hidup.

tapi.....disebabkan ade hal yang belum setel hari neh,terpaksa post pone dulu cerita ini ke entri akan datang.senyum dan terus senyumm.. malam karang la aq ceriteee..ahaha


senyum macam ni pun da cukup daaa..

3 comments:

izansalleh® said...

beriya aku dah stanby tisu! cis!

Noor Fatin said...

aku baca introduction pun nak takot. apa la yg sedih sgt tu. aku dah la cpat nangis. ekekeke..

malam karang pulak? grr!

LeMaNtO said...

izan: ahaha.simpan smpai entry sterusnye dimuat turun.huu~

fatin:ehehe..jgn takot.ni entry sdih a.da abes blaja dah. ehehe..