.:Pencerita-Pencereka:.

Tuesday, July 28, 2009

Tag From Lynna dan Paten..

Salam Mesra Alam..peluk


Aiyoyoo..kali ini saya telah ditagged oleh 2 orang ratu popsengihnampakgigi.. sorang bernama Lynna dari Angola dan seorang lagi bernama Paten dari Yemen ihikhik..usyar punya usyar blog mereka..tetiba ada saja kelibat nama Lemanto dalam tagged list mereka..huk3...tapi saya layan sahaja la kn3 ..okeh3..
saya mahu jawab soklan-soklan upsr dari mereka ini..
jangan kaco..papaii
...heee peace



1. kekasih saya adalah :

seorang wanita..

2.saya sedang mendengar :

Good Charlotte- The World is Black

3. saya patut :

berjoging..

4. saya suka :

makan dan tido lewat..

5. sahabat-sahabat baik saya :

Dee,Awi,Ogy,Arif,Hamzah,Sani,Kuchai n sume2 la..

6. saya tak faham :

kenapalah bulan tu jauh dari bumi..

7. saya kehilangan :

selipar semalam..

8. ramai yang berkata :

saya kuat makan...

9. makna nama saya :

yang bijaksana..ngeh3

10. cinta itu adalah :

yang ke-890726 dalam list hidupku..

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :

bercakap sesuatu degan berbisik-bisik..ngumpat ler tuu..huk3

12. saya akan cuba :

makan dengan kuantiti yang sedikit..hu3

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :

stret n don't belok-belok...

14. saya paling meluat apabila :

t'serempak dengan bapok yang bajet hot..!!

15. pesta/parti adalah :

seronok jika diraikan di bulan..

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :

monyet di belakang kolejku..

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

1-12 tahun..time kanak-kanak girang la katakan..hu3

18. hari ini :

saya x mandi pagi kerna teda air di cini..ngee~

19. malam ini saya akan :

on9 sampai subuh...ngih3

20. esok pula saya akan :

lakukan menda yang sama sperti hari ini,..keh3

21. saya betul-betul inginkan :

kapal terbang seniri..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :

selekeh..sebab x mandi lagi kot..

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :

beli belah kt kafe...byk sungguh makanan di citu..

24. Makanan barat atau Jepun :

hidang jer apa2 pon..pasti setel...heee

25. bilik yang terang atau gelap :

terang...sebab takut b'gelap...wuu~

26. bestfrend ever :

sila rujuk no. 5 di atas...

27. saya nak tag :

Dee
Para
kertasgraf
Syaira
masz

5 orang jer kali ini..lain kali 100 orang akan ku
tagged..encem

18 comments:

jue nita said...

ahaha..selamat aku..ngeee...

CIK para said...

oopet pon tag aku jgk~

adoi...free aku jwb ek pakcik~

NOOR FATIN said...

hahaha
mana aci
lepas ni smua letak nama ieta
ingt tu..ieta
hahahah

100 org? jgn ada nama aku k..=p

jue nita said...

ahaha..jgn..

LeMaNtO said...

jue nita>lupa lak...tp kalo mau jwb..aq menghalalkan jer..huk3

LeMaNtO said...

para>okess...brite phm~tet..

LeMaNtO said...

paten>btol3...letak byk...rasakan..!hu3

hey there syaira said...

huargh!! nama aku..!! tidakkkkkkkkkkk..haha

Dee said...

~mke wat2 tak tau~
apekah ini?

LeMaNtO said...

syaira n dee>wah3...wt2 x tahu lak..cpt jwb tagged tu...!!sblm aq mengamok..!huarghh~

jue nita said...

ehehe..tak pe la..ssh2 je..hak3..

Masz said...

adui..ade nme jgk aku ni...da le pnjg sgt...

Masz said...

wei..klu ko nk kapal terbang, aku bley kasi kt ko..

LeMaNtO said...

ieta>eleh..ngajok ler tuu...hu3

LeMaNtO said...

masz> a'ah..anda knk2 istimewa kali ini... jwb cpt sblm tarikh luput.

masz lg> nak!!3...mne3??

Masz said...

ala...td aku lpe bwk kpl terbang kt ko mse kt pizza..
sbb td ak naek moto ngan dee..
klu naek kpl terbang ak x taw nk parking mne..

naffana said...

uuit...engat awek ko laki...
hu3...

LeMaNtO said...

msz> aq pon lupe nk mintak...xpe3...nnt jage dlu kapal tebang aq tu..bg mkn sume msti cukup.!

aen> motif awek aq lelaki????!!luku kang.baru tau~